HİZMETLERİMİZ

Mimari Proje ve Konsept Geliştirme

KA Danışmanlık olarak amacımız, hizmete sunduğumuz alışveriş ve yaşam merkezlerini doğru kurguyla, doğru ölçekte şehrin çekim merkezi haline getirmektir. Projenin konumu, büyüklüğü ve bölgedeki rekabete göre konseptinin ve hedef kitlesinin belirlenmesi ve mimarinin, AVM’nin bulunduğu bölgeye ve dokuya göre şekillendirilmesi. Kiralama faaliyetlerinin başlamasından önce, projenin ihtiyaçlarının belirlenerek, geliştirmeye yönelik aksiyonlar alınması. Perakendecilerin ve tüketicilerin beklentilerine göre gerekli düzenlenmelerin yapılması. Projedeki kapalı ve açık alanlar için en etkin çözümlerin üretilmesi.

Fizibilite ve Raporlama

Projenin performansını, karşılaştırmalı analizler ile izleyerek stratejik kararlar alınmasında rol oynuyoruz. İş zekâsı çözümlerimiz ile hızlı ve doğru raporlama imkânı sunarken perakende sektör taleplerine analitik yaklaşım sağlıyoruz. Gelir ve genel gider bütçe kontrolü konusundaki bilgi birikimimizi siz değerli müşterilerimiz ile paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz. Öngörülen hedef kitle, kiralanabilir alan ve potansiyel ziyaretçi sayısına göre marka karması oluşturulması ve kiralama şartlarının sunulması sonrasında elde edilecek kira geliri tahminin yapılması.Pazar araştırmalarının yapılması, projenin bulunduğu bölgedeki rakiplerin incelenerek SWOT analizinin yapılması ve raporlanması.Rekabet koşulları, hedef kitle profili ve harcama potansiyeli göz önünde bulundurularak yatırım raporunun hazırlanması.

Marka karması oluşturulması sürecinde alışveriş merkezinin lokasyonu, fiziksel özellikleri ve bölgesel rekabet koşulları değerlendirilerek marka karmasının planlanması. AVM tipine uygun ulusal ve uluslararası potansiyel kiracıların belirlenmesi. Kiralama sürecinin planlanması; alışveriş merkezinin konseptine ve hedef kitlesine uygun potansiyel kiracılarla temasa geçilmesi, kiracı adayları ile ön görüşmelerin gerçekleştirilmesi ve sürecin takibi. Kira sözleşmesinin ve eklerinin hazırlanması.

Değişen tüketici beklentileri ile birlikte teknolojinin yükselişi yeni bir döneme sahne oluyor. KA Danışmanlık olarak yaşam tarzı trendleri ve tüketici kalıpları konusunda pazarlama zekâsını geliştirirken stratejik bir pazar konumlandırması tanımlıyor, marka kimliğinin oluşturulması ile birlikte ziyaretçinin online ve offline yolculuğunu anlayarak ziyaretçi ile iletişim kuruyoruz. AVM’nin etkin şekilde yönetilebilmesi için işletme planı ve bütçesinin belirlenmesi.Organizasyon şemasının ve görev tanımlarının oluşturulması.Raporlama ve denetim mekanizmalarının kurulması.Kiracı ilişkilerinin yürütülmesi.Pazarlama planı ve bütçesinin oluşturulması, pazarlama planının uygulanması.